Samba a WinNT

Roka Juraj - Elef roka na valm.sk
Pondělí Leden 25 22:48:42 CET 1999

On Mon, 25 Jan 1999, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Samozrejme potrebujete parametr password server = NT_server nebo jina
> samba.
>
> Ale ti uzivatele musi mit i lokalni ucty, jinak neni mozne spravovat
> prava k souborum.
>
> zdravim
> dan

Hmm... ale v tom pripade mi budu passwd na NT zbytocne, nie? Ved
nezalozim predsa znovu vsetky accounty a mam o problem navyse, ked budem
xciet aktualizovat passwordy na NT s passwd na tejto masine...
Islo mi o to, aby useri nemuseli znovu zadavat passwd. Nejako mi to cele
nie je jasne...
					Elef.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk