Nezavadi se mi moduly

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Leden 25 21:37:09 CET 1999

On 25 Jan 1999 19:11:33 +0100, Milan Sorm wrote:

: A pritom na dalsich cca 10 strojich mi vsechno s modutils 2.1.121 a
: stara/nova jadra funguje. jen moje PPro to neumi. jediny pro me znamy rozdil
: je ta optimalizace pro PPro a MTRR registr v novych jadrech.

Tento problem sa rozoberal v linux-kernel, mrknite
do archivu. Mari sa mi, ze chybka je skutocne v modutils
a ze zalezi na tom, s akymi headrami sa kompiluju.

Bohuzial, s o chlp starsimi modutils (2.1.85 ci kolko)
zase nechodia najnovsie jadra.

To je bohuzial dan za developer jadra.

Zdravi
--