Nezavadi se mi moduly

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 25 19:10:24 CET 1999

Mon, Jan 25, 1999 ve 09:44:30AM +0100 David Sauer napsal:

|  Myslím, že jsem měl pod stabilními kernely s modutils 2.1.121
|  problémy. Zkusil bych upgrade nebo downgrade na 2.1.85. Problém
|  spočíval(mám pocit), že se kernel s modprobe nebyl schopen domluvit,
|  který modul vlastně chce. Objevovaly je požadavky na moduly jako:
|  char--14 apod.

S 2.1.129 jsem dopadl jak sedlak u Chlumce - nemohl jsem ani nabootovat,
musel jsem sahnout po instalacnim CD.

A pritom na dalsich cca 10 strojich mi vsechno s modutils 2.1.121 a
stara/nova jadra funguje. jen moje PPro to neumi. jediny pro me znamy rozdil
je ta optimalizace pro PPro a MTRR registr v novych jadrech.

ale tim to prece nemuze byt. downgrade neni oblibenou formou reseni
problemu, takhle jsem musel resit spousteni scottyho (vytrvale potreboval
knihovny 7.4 a vyssi, avsak s 8.0 uz nebezel).

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."