Samba a WinNT

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Pondělí Leden 25 23:20:27 CET 1999

Roka Juraj - Elef wrote:

> Hmm... ale v tom pripade mi budu passwd na NT zbytocne, nie? Ved
> nezalozim predsa znovu vsetky accounty a mam o problem navyse, ked budem
> xciet aktualizovat passwordy na NT s passwd na tejto masine...
> Islo mi o to, aby useri nemuseli znovu zadavat passwd. Nejako mi to cele
> nie je jasne...
>                                         Elef.

Aber nein :)))
Ti useri vubec nemusi mit heslo, shell, ... Ciste jde jen o to, aby se system
odnekud dozvedel, ze to je platne konto.

BTW: Pokud hodlate byt tak trosku paranoidni a date si pristup pouze pro vybrane
IP adresy, peclive si overte, zda-li dotycni maji zaznam v prislusnem DNS. Jinak
se budete moc divit, proc ze to jim hlasa "Cesta v siti nebyla nalezena"
Na tomhle jsem stravil peknou dobu, nez me to koplo :(((((

    Melkor