tar + NT

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Leden 26 09:47:30 CET 1999

Petr Simek wrote:

> [...]

Tady se velice pletete ;-)

Zpod Win32 lze celkem snadno pristupovat pomoci programu tar
na vzdalenou jakoukoliv pasku pod systeme UNIX.

Resi to celkem elegantene komercni balik OnNet, a take jsem videl
sharewarovy wintar ktery to umnel.

Pokud vas UNIXovy stroj je nastaven tak aby prijal zalohovani na pasku
z jine vzdalene UNIXove masinky, tak ty NT pojdou taky.

Navic mam dobre zkusenosti s prenositelnosti zatarovanych dat mezi
Win32/Aix/Linux/Hpux a navic jsem pouzival jeste na tarove archivy gzip.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz