tar + NT

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Leden 26 10:34:10 CET 1999

On 26 Jan 99, at 9:47, Petr Stanek wrote:

> Tady se velice pletete ;-)
>
> Zpod Win32 lze celkem snadno pristupovat pomoci programu tar
> na vzdalenou jakoukoliv pasku pod systeme UNIX.

Ano, to je pravda, sitove sluzby pod NT pripominaji ty unixove
pomerne dost. (Kdo asi od koho kopiroval...) Ale ten, kdo pokladal
otazku, jasne rekl, ze tam zadna sit neni. Ja uz jsem par desitek NT
instaloval a nikdy jsem na nich nenasel /dev/st0 nebo neco podobneho.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.