MX smerovane na CNAME bolo: ADMIN: zpravy s divnym From:

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Leden 26 12:03:31 CET 1999

Petr Soucek <petr na ryston.cz> wrote:
->> A co dilat toeba v poípadi, 3/4e mám pouze JEDNU IP adresu, poes kterou
->> mám poipojenou celou sí<<? Tam se aliasum nevyhnu. Je pravda, 3/4e mail
->> mu3/4u smirovat poímo na poíslušný A záznam. Ale co kdy3/4 budu easem
->> potoebovat mailserver poesunout na jiný stroj? Potom jednoduše zminím
->> CNAME na A a hotovo.

-> Tomu nerozumim - nic z toho neni potreba.

to vyplyva z toho ze vy ratate len s jednou domenou;
lenze co ked ma provider u seba desiatky virtualnych domen a premenuje
mailserver ? to aby hned preeditovaval desiatky zon ?

domena1.sk.	IN	MX	mail.provider.sk.
domena2.sk.	IN	MX	mail.provider.sk.
domena3.sk.	IN	MX	mail.provider.sk.
domena4.sk.	IN	MX	mail.provider.sk.

mail.provider.sk.	IN	CNAME	krivan.provider.sk.
krivan.provider.sk.	IN	A	123.45.67.89
gerlach.provider.sk.	IN	A	123.45.89.67

mailserver sa prehodi z krivana na gerlach... no a teraz si predstavte zeby
neboli MX-ks na mail (CNAME) ale rovno na krivan... uff !

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz