Sendmail + genericstable

Zezula Jan EB_PRA ZEZULAJ na erstebank.com
Úterý Leden 26 13:08:00 CET 1999

nedavno sem provadel to same..

do /etc/genericstable
jmeno:	jmeno na provider.domena.cz   (!!!! za dvojteckou je TABulator, ne
mezera)

ale podle toho co pisete to nejspis vite
mate v /etc/genericsdomain
domaci.domena.cz

pisu to z hlavy takze nezarucuju presnost...

Honza