Klonovani Linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Leden 26 17:38:16 CET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Jiri Vesely wrote:

> Dobry den
>
> Mam tu v ucebne 20 pocitacu, na ktere bych rad dal Linux. Na jednom uz mam
> vzorovou instalaci a ted to potrebuji prenest na dalsi.
>
> Vzal jsem z jineho pocitace disk s nainstalovanym zakladem, pripojil k
> tomu vzorovemu a udelal cp -a (po podadresarich, kopirovat /proc neni
> zrovna nejlepsi napad :-). No, system zacal bootovat, ale tesne pred
> koncem najednou zhasla obrazovka a tim to skoncilo.
>
> Ma nekdo zkusenosti s takovou velkoseriovou vyrobou? Filesystem uz je
> vytvoreny, potrebuji ho "jen" naplnit.

Nahodou jsem pri prochazeni c.o.l.a objevil tento zajimavy odkaz.
Mohlo by se to hodit:

Howdy,
        I would like to announce the "Remote File Distribution System",
rfiledist, as a GPL-license project.  If you're interested in
maintaining a unix (hopefully Linux) network and need to maintain
uniform configurations across several machines, this can help you.
Ready and waiting for you to hack and make it into something more.

Current Features:
        - Synchronize filesystem contents across a network between a
server and various clients.
        - Execute pre- and post- installation scripts optionally during
package installation.
        - Allows for unattended, scheduled maintenence of remote systems.
        - Allows for unified environment to multiple users on various
workstations.
        - Allows for a single server to serve multiple architectures.
        - Capable of using RPM, tar, gz, etc., files for package or file
distribution.
        - Designed for use in univeristies and departments where
mass-maintenence and upgrade are vital.