Klonovani Linuxu

Karel Miko miko na dcit.cz
Úterý Leden 26 15:39:56 CET 1999

On 26.01.99 13:59:39 David Rohleder  wrote:

> Podle mne je ideální použití dump/restore. Problém s cp -a může nastat
> u hardlinků, které podle mne rozdělí na dva rozdílné soubory.
>
> Dump nepřistupuje přes souborový systém leze přímo na ext2, takže
> pevné odkazy zachovává.

Ja mam pocit, ze tato situace je jako delana pro 'cpio'. Chce to ovsem trochu
trpelivosti pri studiu 'man cpio'

KAREL

P.S. mam prakticky overeno, ze timto zpusobem lze bez problemu linux prenest,
     jelikoz jsem to ale nebyl ja, kdo psal tu hromadu parametru za cpio,
     nemohou me rady byt bohuzel vice konkretnejsi