tisk

Jiri Demel demel na fsv.cvut.cz
Úterý Leden 26 18:57:51 CET 1999

Petr> Mam tiskarnu HP 670C a nedari se mi ji presvedcit, aby tiskla *.txt
Petr> soubory. Postscriptove soubory z ghostview mi tiskne bez problemu.
Petr> (RedHat 5.1, verze jadra 2.0.35).

> Mam HP690C a tiskne jak dabel. Jaky je problem s *.txt: netiskne vubec,
> tiskne co nema, dela "schody" ... ?

Dobry den.
Ja mam taky HP 670C, taky RH 5.1, taky mi Postscript tiskne
k me spokojenosti, ale pri pokusu o tisk holeho ascii mi to
dela "schody" - tiskovy filtr nevklada za kazdou radkou znak CR.
Konfiguraci tiskarny jsem delal pod X.

Ve  /var/spool/lpd/lp  jsem nasel tri konfiguracni soubory, muj
problem se asi tyka souboru  textonly.cfg , ale nemam (nevim, kde najit)
popis toho souboru. Zkousel jsem naslepo nejake zmeny parametru
CRLFTRANS, ale nejak se nemohu trefit.

Pomuze nekdo?
                                                     Jiri Demel
                                        Stavebni fakulta CVUT