tisk

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Leden 26 22:12:43 CET 1999

    Jiri> Dobry den.
    Jiri> Ja mam taky HP 670C, taky RH 5.1, taky mi Postscript tiskne
    Jiri> k me spokojenosti, ale pri pokusu o tisk holeho ascii mi to
    Jiri> dela "schody" - tiskovy filtr nevklada za kazdou radkou znak CR.
    Jiri> Konfiguraci tiskarny jsem delal pod X.

    Jiri> Ve  /var/spool/lpd/lp  jsem nasel tri konfiguracni soubory, muj
    Jiri> problem se asi tyka souboru  textonly.cfg , ale nemam (nevim, kde najit)
    Jiri> popis toho souboru. Zkousel jsem naslepo nejake zmeny parametru
    Jiri> CRLFTRANS, ale nejak se nemohu trefit.

Muj textonly.cfg je:

#
# text-only printing options for printing on this queue
# Generated by PRINTTOOL, do not modify.
#
TEXTONLYOPTIONS="\x1B\x45\x1B\x26\x6c\x32\x37\x41\x1B\x28\x32\x4E"
CRLFTRANS=1
TEXT_SEND_EOF=YES

Ta první šílená řádka nastavuje myslím ISO-8859-2 znakovou sadu.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)