Potize se SAMBOU

Jaroslav Pribyl jaroslav.pribyl na setuza.cz
Úterý Leden 26 20:44:01 CET 1999

Preji pekny den,

mam takovy problem se SAMBOU. Instaloval jsem dnes RH  5.2. a pokousim se
rozbehnou sambu. Moje sefstvo rozhodlo, ze se prestehuji sdilene slozky
umistene na SUNu se presunou na Linux. potiz je v tom, ze je tu na siti cca
300 PC s Win95 a ten SUN se tvari jako NT domena jmenem SAMBA, do ktereho se
ty Win95 loguji. Chtel jsem si tedy cvicne na Linuxu vytvorit domenu INTRA,
na kterou chci prenest  uzivatelske ucty, pak ty zdilene slozky ze SUNu a po
"vypnuti" domeny SAMBA na SUNu pak tu nove vzniklou domenu INTRA prejmenovat
na puvodni nazev SAMBA. V logu mi pise, ze je vse OK, ale INTRA vubec neni
vydet na siti.

Dekuji vsem predem za pripadnou radu

Priba