Potize se SAMBOU

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Čtvrtek Leden 28 18:07:08 CET 1999

"Jaroslav Pribyl" <jaroslav.pribyl na setuza.cz> writes:

> Preji pekny den,
>

> mam takovy problem se SAMBOU. Instaloval jsem dnes RH  5.2. a pokousim se
> rozbehnou sambu. Moje sefstvo rozhodlo, ze se prestehuji sdilene slozky
> umistene na SUNu se presunou na Linux. potiz je v tom, ze je tu na siti cca
> 300 PC s Win95 a ten SUN se tvari jako NT domena jmenem SAMBA, do ktereho se
> ty Win95 loguji. Chtel jsem si tedy cvicne na Linuxu vytvorit domenu INTRA,
> na kterou chci prenest  uzivatelske ucty, pak ty zdilene slozky ze SUNu a po
> "vypnuti" domeny SAMBA na SUNu pak tu nove vzniklou domenu INTRA prejmenovat
> [...]

A ten SUN je PDC (Primary Domain Controler)? Pokud ano, je to na nem reseno
Sambou? Rekl bych ze ne.

Pokud vim, tak Samba muze slouzit jako domena pro prihladovani z W95, ale
zatim nefunguji uzivatelske ucty v teto domene (aspon ja jsem nebyl schopen ve
W95 ziskat seznam uzivatelu). K baliku Samba urcite existuje dokumentace
a tam se dozvite co jak nastavit. Hlavni asi budou soubory
NT-Domain.txt, Domain-Controler.txt, ...

					Vlada Michl
PS: Myslim ze ale jde udelat, aby se seznam uzivatelu pro sambu ziskaval
z jineho serveru.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address:  U nove skoly 292                                        *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *