problem s ipx

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Leden 27 11:55:04 CET 1999

Dobry den,
nedari se mi pomoci ncp utilit nakonfigurovat spjeni na Novell server. Vse
mi chodilo v pohode, pouzival jsem autokonfiguraci:

ipx_configure --auto_interface=on --auto_primary=on

.. jenomze, na siti se mi objvily Wokenice a vse je v haji. Pokousim se
tedy prislusne rozhrani na Linuxu konfigurovat nasledujicim zpusobem:

ipx_interface add -p eth0 etherii 49000011
ipx_interface add    eth0 802.3   1

Potom prikaz cat /proc/net/ipx_interface:

Network    Node_Address   Primary  Device     Frame_Type
49000011   00A024019056   Yes      eth0       EtherII
00000001   00A024019056   No       eth0       802.3
a prikaz cat /proc/net/ipx_route:

Network    Router_Net   Router_Node
00000001   Directly     Connected
49000011   Directly     Connected

Bohuzel, ale nevidim prislusny novell server. Tedy prikaz 'slist' mi
nevypise nic. Nevite, prossim, na co jsem zapomnel? Diky.
			Ondrej Rusek
			Gymnazium Bozeny Nemcove, Hradec Kralove
			mailto:Ondrej.Rusek na gybon.cz