problem s ipx

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Čtvrtek Leden 28 18:12:43 CET 1999

Ondrej Rusek <rusek na gybon.cz> writes:

> Dobry den,
> nedari se mi pomoci ncp utilit nakonfigurovat spjeni na Novell server. Vse
> mi chodilo v pohode, pouzival jsem autokonfiguraci:
>
> ipx_configure --auto_interface=on --auto_primary=on
>
> .. jenomze, na siti se mi objvily Wokenice a vse je v haji. Pokousim se
> tedy prislusne rozhrani na Linuxu konfigurovat nasledujicim zpusobem:
>
> ipx_interface add -p eth0 etherii 49000011
> ipx_interface add    eth0 802.3   1

A neni jeden z techto prikazu zbytecny? Ja bych vzal ramec, ktery se na novelu
pouziva cislo site a udelal bych jen jedno rozhrani.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address:  U nove skoly 292                                        *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *