Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Leden 27 11:38:14 CET 1999

Dne St, 27 leden 1999 Petr Stanek napsal(a):
>No Debaian je podle mne na tom dale nez RedHat ;-)

Nevím, Debian bych si chtěl teprve nainstalovat. Ještě jsem ho neviděl.

> *.deb baliku jiz existuji jejich ceske komentare co obsahuji :-))
No tak to k většině *.rpm taky :-))
Ono ale nejde ani tak o popis balíků, jako přímo o programy. Balíky by nebylo
potřeba popisovat, když se budou instalovat automaticky.

>Debian ma navice perfektne zpracovany system menu a pokud doinstalujete
>nebo uberete nejaky program tak se to automaticky projevi v oblibene
>Window manazeru.

To by fakt dost pomohlo.

>Konzolovou cestinu bych doporucil od Richarda Sputy. Je to jedina
>opravdu fungujici cestina vcetne databazi termcap/terminfo.
>http://www.penguin.cz/~ric/ nevim vsak jak se bude snaset s 2.2.+ jadrem

Podívám se, uvidím.

>No mohu nabidnout Penguina. Je to Pentium 100, RAM 64MB a 1,7GB HDD.
>Ten HDD by byl problem, ale treba bychom sehnali sponzora.
Ten disk by fakt chtělo zvětšit. Možná, že by něco mohl nabídnout CZLUG. Přece
jen si myslím, že taková distribuce je IMHO pro Linux v ČR důležitější než
tučnák v ZOO (nechci tím ovšem  ani naznačit, že mám něco proti sponzorování
tučnáků, ba naopak). Tímto si taky možná vysloužím účet na penguinovi ;-)

>V ramci Debianu a pomoci programu dselect to probiha automaticky :-)

Výborně, další práce ušetřená...