Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Leden 27 11:16:50 CET 1999

> 2) Vyjít ze stávající distribuce (buď Yenyuv RedHat 5.2-cz nebo Debian CZ/SK,
> já bych radši ten RH) a upravit si ji k obrazu svému.

No Debaian je podle mne na tom dale nez RedHat ;-)

Debian v dnesni dobe ma nejvetsi team ceskych vyvojaru v porovnani s
RedHatem.
*.deb se lepe ovlada nez *.rpm diky programu dselect. Pro zakladni sadu
*.deb
baliku jiz existuji jejich ceske komentare co obsahuji :-))
http://www.debian.cz/proj/packages-cs/index.php3 toto je bezkonkurencni
:-)

Debian ma navice perfektne zpracovany system menu a pokud doinstalujete
nebo uberete nejaky program tak se to automaticky projevi v oblibene
Window manazeru.

Snadneji jsem si pocestil Debiana 2.0 nez upraveny RH5.1-CZ. (muj nazor)

> a) rozhodnout se pro nějakou konzolovou češtinu a tu zařadit ve formě
> odzkoušené do standartní instalace. Bez nutnosti dělat .inputrc atd.

Konzolovou cestinu bych doporucil od Richarda Sputy. Je to jedina
opravdu
fungujici cestina vcetne databazi termcap/terminfo.
http://www.penguin.cz/~ric/ nevim vsak jak se bude snaset s 2.2.+ jadrem

> a) Vyhradit server, na kterém budou uchovány nejnovější verze balíků. Podle
> data posledního update se stahnou potřebné RPM a provede se upgrade. Bude možné
> provádět upgrade taky z diskety nebo jiného podobného média.

No mohu nabidnout Penguina. Je to Pentium 100, RAM 64MB a 1,7GB HDD.
Ten HDD by byl problem, ale treba bychom sehnali sponzora.

> b) udělat upgradovací skripty

V ramci Debianu a pomoci programu dselect to probiha automaticky :-)

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz