Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Leden 27 13:00:51 CET 1999

Dne St, 27 leden 1999 Michael Mraka napsal(a):
>Oto Buchta wrote:

>% 2) Vyjít ze stávající distribuce (buď Yenyuv RedHat 5.2-cz nebo Debian CZ/SK,
>% já bych radši ten RH) a upravit si ji k obrazu svému.
>
>Arghhh :-).
>
>Oto, tahle diskuse tady uz byla nekolikrat, vysledkem (vetsinou) bylo
>kostatovani, ze stavet dalsi distribuci, je blbost (musis neustale
>dodelavat updaty, sledovat buh vi jake zavislosti...).
>Mnohem schudnejsi (lepsi IMHO) je vec, o kterou se snazi napr. pdm nebo
>Pavel Janik, ci Yeny --- tj. dostat vsechny ty veci primo do puvodnich
>baliku a tim i do vsech(!) distribuci.

> [...]

Dobře, Medvěde, když už jsme u toho, existuje několik oprav IMHO jednoho z
nejdůležitějších programů, Netscape-u. Posílal to někdo do AOL? Opravil to tam
někdo? Já to teda nevím. Samozřejmě, že je výborné, když někdo něco opraví,
pošle to autorovi a ten to zařadí do nové verze. Ale NEFUNGUJE TO tam, kde to
potřebujeme hlavně. Jak dlouho měly (?mají?) XFree problémy s češtinou? Proč
musel Stano psát forced knihovnu?

Ve světě by mělo být každé páté pecko osazené Linuxem (podle Psa). Je to tak i
u nás? Těžko. Dokud nebude Linux mluvit BEZ PROBLÉMŮ Česky, bude u nás problém
přesvědčit šéfy (lépe řečeno jejich sekretářky) o tom, že Linux je pro ně to
pravé ořechové.

Moje představa je "Já si chci vlasy jen umít a jít." Todle pochopili i výrobci
šampónů. Běž do drogerie a zjisti, na kolika máš napsáno 2 in 1 nebo 2 v 1 nebo
prostě dva v jednom. Téměř každý zahraniční výrobce má ve své řadě jeden.
A to jde jen o blbé šampony.

Ota