Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Leden 27 14:16:01 CET 1999

> Dobře, Medvěde, když už jsme u toho, existuje několik oprav IMHO jednoho z
> nejdůležitějších programů, Netscape-u. Posílal to někdo do AOL? Opravil to tam
> někdo? Já to teda nevím. Samozřejmě, že je výborné, když někdo něco opraví,

Což je chyba. Vědet by se to mělo. Ano, pracujme na lokalizaci či
internacionalizaci, ale ne tak, že výsledkem je pouze lokálně
použitelný bastl.

 The total number of bytes in all expressions in the GROUP BY clause is
 limited to the size of a data block minus some overhead. --Oracle SQL Ref.