rychly okenni manazer

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 28 11:45:21 CET 1999

On 28 Jan 1999, Oto Buchta wrote:
> Pozor, kwm je velice rychlé. Dokonce bych řekl, že rychlejší než olwm a
> skoro tak rychlé jako fvwm. Největší potíž KDE je kfm a kioslave. Kdyby se

 rekl bych, ze tu "rychlost" jste porovnaval na nejakem rychlem pocitaci
 (pak se nedivim, ze rozdily v rychlosti mezi kde a fvwm jsou minimalni).
 zkuste to pustit na nejakem pomalejsim pocitaci, ktery nema tolik pameti
 a uvidite ...

> D&D, hlavně když to pojede. Největší problém KDE (tedy přesněji kfm) je paměť.
> Na 64MB SDRAM už konečně frčí, ale s Netscapem už zase swapuje... KDE doporučuji

 na to, ze se jedna o window manager + file manager jsou to naroky pomerne
 velike, nemyslite? nechci vyvolavat flamewar, ale kde mi tak trochu
 pripomina styl, jakym se pise pod windozy - je to rychle napsane, ramky
 to potrebuje stale vice a rychlejsi to je jen na rychlejsich pocitacich.

> buď na serverech, kde může jet kfm sharovaně v hrbě paměti, nebo na VELICE
> silném desktopu. Pro méně než 32MB paměti doporučuji jednoznačně fvwm.
>
> Ota

			fuf