Potize se SAMBOU

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 28 19:08:27 CET 1999

On 28 Jan 99, at 18:07, Vladimir Michl wrote:

> Pokud vim, tak Samba muze slouzit jako domena pro prihladovani z W95, ale
> zatim nefunguji uzivatelske ucty v teto domene (aspon ja jsem nebyl schopen ve
> W95 ziskat seznam uzivatelu). K baliku Samba urcite existuje dokumentace
> a tam se dozvite co jak nastavit. Hlavni asi budou soubory
> NT-Domain.txt, Domain-Controler.txt, ...

Je to tak nejak takle, ty ucty funguji, ale neni naprogramovana ta
cast, ktera poskytuje seznamy uzivatelu, takze nacist seznam
uzivatelu mozne skutecne neni. Nevim jestli to stihli do 2.0 final,
jeste jsem ji poradne neprozkoumal.

> PS: Myslim ze ale jde udelat, aby se seznam uzivatelu pro sambu ziskaval
> z jineho serveru.

Samozrejme, je na to parametr password server=, ale jde  jen o hesla,
konta jako takova je potreba bud zalozit lokalne, nebo zrcadlit pres
nejaky klasicky unixovy nastroj.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.