gcc na linuxu a zarovnavani struktur

Pátek Leden 29 14:59:43 CET 1999

On Fri, 29 Jan 1999, Michal Kubecek wrote:

> Nedavno jsem se s tim potykal a paradoxne duvodem muze byt prave
> portabilita. Psal jsem aplikaci pro windows a soucasne software
> pro WWW server, ktery zpracovava soubory produkovane touto aplikaci.
> Zdalo se mi zrudne volat fwrite resp. fread na kazdou datovou polozku
> jedne tridy zvlast, takze jsem si vyrobil pomocnou strukturu, do niz

Jestli je neco zrudne, tak (v situaci, kdy je pozadovana nenulova
portabilita) opisovat do souboru jakekoli datove struktury primo
z pameti, protoze lisit se muze nejen zarovnani polozek, ale i cokoli
jineho (treba endianness, abych uvedl nejtypictejsi priklad).

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"