gcc na linuxu a zarovnavani struktur

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Leden 29 17:10:15 CET 1999

> Nedavno jsem se s tim potykal a paradoxne duvodem muze byt prave
> portabilita. Psal jsem aplikaci pro windows a soucasne software pro
> WWW server, ktery zpracovava soubory produkovane touto aplikaci.
> Zdalo se mi zrudne volat fwrite resp. fread na kazdou datovou
> polozku jedne tridy zvlast, takze jsem si vyrobil pomocnou
> strukturu, do niz zkopiruju ukladana data a ulozim ji na disk celou
> najednou. A tady prave potrebuju mit kontrolu, co se na ten disk
> vlastne ulozi.

Hm, zase nekdo, kdo veri tomu, ze layout struktury v pameti musi mit
nejakou souvislost s tim, jak je struktura deklarovana... AFAIK, nic
(myslim normu jazyka) kompilatoru nebrani, aby cleny ve strukture
nepreskupil, jak se mu to hodi. (I kdyz tedy nevim o zadnem
kompilaru, ktery by neco prehazoval.)
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz