problemy s 2.2.0

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pátek Leden 29 22:26:16 CET 1999

Zdravim,

On Fri, Jan 29, 1999 at 03:11:21PM +0000, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Unicode se zapina pro kazdou konzoli extra, chyba bude nekde tady

Jeste jsem na svem stroji (video Hercules MDA) jadro 2.2 nezkousel a jak
ctu prispevky na toto tema, nevim, mam-li se do toho poustet. Je jeste
podporovany neunicodovy mapscrn? Pouzivam ho k mapovani z ISO2 do
Kameniku, ktere mam vypalene v EPROM.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               work: marek na corpus.cz