problemy s 2.2.0

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pátek Leden 29 15:11:21 CET 1999

> 1. prestal fungovat IP aliasing. Se starym jadrem (2.0.36) jsem na eth0
> aliasy eth0:0 a eth0:1, ktere se po nabootovani 2.2.0 neobjevi (objevi se
> hlaska, ze jadro nepodporuje aliasing). Pri kompilaci jsem mel zapnuto
> Network aliasing a IP: aliasning.

Aliasy bezi, jen nejsou videt pres ifconfig a neumi je nahodit ten blbej
linuxconf z RH5.2, pokud je insertnete rucne, bude vse OK.

> 2. prestalo fungovat pocesteni konzoly, ktere je provedeno pres locales.

Unicode se zapina pro kazdou konzoli extra, chyba bude nekde tady

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.