qmail jeste jednou

VS stan na aspec.cz
Sobota Leden 30 13:27:47 CET 1999

Michal Krause wrote:

> A v cem by to "lepsi" reseni melo spocivat?

Zda se mi to dost pomale. Treba pouzit binmail, ale to mne az tak nepali, spise mne
ted zarazil jiny problem.
Nechavam mailboxy v /var/spool/mail a jeste pouzivam .forward a dorucovani je
strasne pomale, probehne jednou za cca 15 (25) minut, coz se mi zda moc. Jde
nejakym parametrem spustit qmail, aby se pokusil maily dorucit ihned a teprve, kdyz
se to nepodari, tak je zkousi dorucovat v urcitem casovem intervalu?

Pro jistotu jeste prikladam vypis rc:

#!/bin/sh

# Using splogger to send the log through syslog.
# Using dot-forward to support sendmail-style ~/.forward files.
# Using procmail to deliver messages to /var/spool/mail/$USER by default.

exec env - PATH="/var/qmail/bin:$PATH" \
qmail-start '|dot-forward .forward
|preline /usr/local/bin/procmail' splogger qmail

V.