FB a VESA 1.2

Martin Mares mj na ucw.cz
Sobota Leden 30 16:00:02 CET 1999

Zdravim,

> Chtel jsem se zeptat, jestli je mozne rozchodit FB konzoli na karte, ktera
> podporuje oficialne pouze VESA 1.2. Vsude je napsano, ze vesafb potrebuje
> linear frame buffer a ten moje karta ma.

   Je podstatny rozdil mezi tim, kdy ma _karta_ LFB a kdy jej podporuje jeji
BIOS. Pokud vim, VESA 1.2 BIOS LFB nepodporuje => vesafb nebude fungovat
=> fbcon muze fungovat pouze sezenete-li si nativni fb driver, ktery ovsem
z PCckovych karet existuje pouze pro Matroxy.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A LISP programmer knows value of everything, but cost of nothing."