PHP3 a libttf

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Neděle Leden 31 00:47:22 CET 1999

On 29 Jan 1999, Pavel Kolesnikov wrote:

> $ rpm -qf `locate libttf.so.2`
> freetype-1.2-2

Budu muset Davidovi Turnerovi doporucit, aby se v pristi verzi knihovna
radsi jmenovala libfreetype. :)

Jina moznost by byla, aby si rpm ci podobny soft k tem dependencim
poznamenalo, ke kterym balikum patrily, a pak napsalo "potrebuju
libttf.so.2 a jest mi znamo, ze se to naleza mj. v baliku freetype-1.2".

> Ale klidne bych to prinejhorsim zkusil s --nodeps,
> bez tak to bude potreba jen pro par obskurnich
> funkci :)

U dynamickych knihoven to nebyva dobry pristup, protoze pak realne hrozi,
ze dynamic linker absenci te knihovny nerozchodi.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"