qmail jeste jednou

VS stan na aspec.cz
Neděle Leden 31 12:47:27 CET 1999

Michal Krause wrote:

> To je vazne divny. Instaloval jste qmail krok za krokem podle vsech INSTALL
> souboru?

Jo, instaloval, presne podle vsech pokynu. Mimochodem jsou tak perfektni, ze snad
neni kam uhnout. Jenom pro upresneni, asi uz jsem to tady psal, ale pouzivam qmail
s procmailem a dot-forward.
ono to celkem funguje, posta se doruci, ale co se mi nelibi, ze to probiha tak, ze
si postu ulozi do fronty a jednou za 25 (!) minut ji vyprazdni, coz ma za nasledek
i to, ze ten kdo si forwarduje postu pomoci .forward tak mu zpracovani posty muz
trvat az 50 (!!!) minut :-((

V.