qmail jeste jednou

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Leden 31 19:38:05 CET 1999

Dne 31. 1. 1999 VS napsal:

> Jo, instaloval, presne podle vsech pokynu. Mimochodem jsou tak perfektni, ze snad
> neni kam uhnout. Jenom pro upresneni, asi uz jsem to tady psal, ale pouzivam qmail
> s procmailem a dot-forward.
> ono to celkem funguje, posta se doruci, ale co se mi nelibi, ze to probiha tak, ze
> si postu ulozi do fronty a jednou za 25 (!) minut ji vyprazdni, coz ma za nasledek
> i to, ze ten kdo si forwarduje postu pomoci .forward tak mu zpracovani posty muz
> trvat az 50 (!!!) minut :-((

Pokud jste opravdu postupoval podle INSTALLu (coz neni tak uplne jiste, kdyz
jste se musel ptat, jak donutit qmail dorucovat do /var/spool/mail :), tak se
Vase instalace od me bude lisit hlavne v tom dot-forwardu. Zkusil bych ho
vyhodit (alespon pro testovani). Sice si prilis neumim vysvetlit, jak by mohl
ovlivnit dobu dorucovani, ale za pokus to stoji.

Dulezite je, abyste se mrknul do toho logu a zjistil, jestli se tam nedeje
neco nekaleho. Dalsi vec, kterou proverte je to, zda se takhle opozdene
dorucuje pouze lokalne nebo i vzdalene.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz