Kdo vi jak odstranit LILO?

Milos Prudek prudek na sol.cz
Neděle Leden 31 13:39:40 CET 1999

> Podle vsech priznaky to vypada, ze jste si lilo umistil do MBR disku
> tedy do /dev/hda a nikoliv do C partition /dev/hdaX - alespon

K tomu bych mel dva dotazy:
- taky jsem umistil lilo do /dev/hda, a mel jsem dva fyzicke HD v
pocitaci. Na prvnim byly W98, na druhy jsem dal linux. Jakmile jsem
vyndal druhy HD z pocitace, tak nesly nabootovat W98... LILO se
nespustilo, na obrazovce rolovaly nejake dvojice znaku. Pomohlo by,
kdyby bylo LILO v hdaX, kde hdaX je root partice linuxu?

- jak premistit lilo z /dev/hda do /dev/hdaX ? ZKousel jsem prepsat
konfiguraci lilo.conf na root=/dev/hdaX, ale nepomohlo to.

--
Milos Prudek