Smazeni CD pro W95 s cestinou v nazvech souboru (reseni(?))

Slavek Janis slimag na brajan.cz
Neděle Leden 31 21:47:17 CET 1999

Preji pekny den,

Tu i tam se v teto konferenci objevi dotaz, kterak paliti CD takovym
zpusobem, aby byla pod Windozema spravne viditelna cestina v nazvech
souboru. Odpovedi budto nejsou, a nebo je receno, ze by to nemel byt
problem - staci pouzit Joliet format. Asi to nikdo z odpovidajicich
nezkousel ;-)

Stacilo by to. Lec dosud jsem se nesetkal se softem, ktery ho vytvari
dobre. Tedy nasel jsem akorat mkisofs, a ten nezaperlil... Jeho
zvlastnosti je totiz to, ze veskere znaky od 0x80 nahoru nahrazuje
podtrzitkem.

Puvodne jsem si myslel, ze cestinu vypalenou mam, a tupe Windoze ji
nechapou (krome Jolietu jsem pouzil Rock Ridge, takze to bylo pod
Linuxem bez problemu). Potom jsem zkusil cisty Joliet a ejhle!
Ani genialni Linux si s tim neporadil. Takze jsem juknul do joliet.c
a byla to hned prvni funkce...

Nasledujici patch je tak mrnavy, ze jsem si ho dovolil prilozit.
Je to ovsem dosti jednoucelove reseni, ktere mlcky predpoklada, ze
nazvy souboru mame v iso-8859-2. Ale cestinu to smazi ;-)

Abych nezapomnel: ten patch nalezi k mkisofs ver. 1.12b4, ktery je
v distribucich novejsich versi cdrecord.

Zdravim
Slimag

PS: pokud existuje nejaky soft, ktery tuto zalezitost uspokojive resi,
    byl bych velmi vdecen, kdyby mne nekdo s odborniku na nej upozornil.
    Diky.

--
Slavek Janiš (Slimag) * BRAJAN -- Bratři Janišové * http://www.brajan.cz