dosemu - spia tam?

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Leden 31 21:43:59 CET 1999

Ahoj,

Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk> writes:
> podarilo sa niekomu v poslednom case skontaktovat sa s vyvojarmi dosemu?
> Poslal som im bug-report aj s patchom, neprislo mi ani automaticke potvrdenie.
> Poslal som to alistairovi priamo, znovu ziadna reakcia.  Poslal som tretikrat
> zarucene korektne cez bug reporting skript, nic. Patch sa neobjavil ani v
> stabilnej, ani v developerskej rade a Web stranka vyzera mierne zastarala.

  cca pred pul rokem jsem celkem bez problemu prosadil do dosemu patch tykajici
  se hintu pro window managery. Patch jsem poslal Hansi Lermenovi (lermen na fgan.de
  - adresa byla nekde v dokumentaci) a ten po kratke vymene nazoru "co-tim-chtel-
  vlastne-basnik-rici" patch do dosemu zaradil.

  To bylo pred pul rokem, od te doby jsem na dosemu nesahl, nevim tedy, jak se
  zmenila schopnost vyvojaru odpovidat na maily apod.

Dan