dosemu - spia tam?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Leden 26 20:12:30 CET 1999

Hi,

podarilo sa niekomu v poslednom case skontaktovat
sa s vyvojarmi dosemu? Poslal som im bug-report
aj s patchom, neprislo mi ani automaticke potvrdenie.
Poslal som to alistairovi priamo, znovu ziadna reakcia.
Poslal som tretikrat zarucene korektne cez bug
reporting skript, nic. Patch sa neobjavil ani
v stabilnej, ani v developerskej rade a Web
stranka vyzera mierne zastarala.

Ide o chybne nastavenie lockingu - za urcitych
okolnosti sa dosemu pokusa zamknut subor otvoreny
ako O_WRONLY pre citanie (F_RDLOCK), co je
na Linuxe chyba a Linux ma na EBADF plne pravo
(vid The Single Unix Specification V2).

0.66.x to nerobila a kvoli tomuto problemu
odmieta fungovat viacero programov :-(

Zdravi
--
			Stano