PostgreSQL + PHP3 + MSACCESS

zapletal na alfa-spss.upol.cz zapletal na alfa-spss.upol.cz
Čtvrtek Červenec 1 10:31:00 CEST 1999

> From:          "Pavel Behal" <behal na opf.slu.cz>
> To:            linux na linux.cz
> Date:          Tue, 29 Jun 1999 21:02:54 +0200
> Subject:       PostgreSQL + PHP3 + MSACCESS

> Dobry den,
>
> potreboval bych poradit s nasledujici veci. Mam udelat aplikaci, ktera
> pobezi nad SQL serverem, hlavnim uzivatelskym frontendem bude
> MS ACCESS (fuj, to nedelam ja) a data se budou zobrazovat
> interaktivne i na webu (vstupy i reporty). S kolegou jsme se rozhodli
> to udelat na Linuxu pres PHP3.
> Vyzkousel jsem ruzne podporovane db-servery a nejvice mi svymi
> [...]

Delame podobnou vec, ale nastesti budeme z ACCESSU POUZE exportovat
data. Mame ale problem, pokud tabulka absahuje velke pismeno, tak je
PGSQL cely zblbly a nejdou polozit nad tabulkou dotazy, nevite proc?