PostgreSQL + PHP3 + MSACCESS

ornest ornest na nm.cz
Čtvrtek Červenec 1 08:35:26 CEST 1999

> Delame podobnou vec, ale nastesti budeme z ACCESSU POUZE exportovat
> data. Mame ale problem, pokud tabulka absahuje velke pismeno, tak je
> PGSQL cely zblbly a nejdou polozit nad tabulkou dotazy, nevite proc?

Dobry den,
rad bych se zeptal na nekolik veci ohledne Postgresu. Potreboval bych
udelat vicemene to same - export/import databzi z a do PSQL asi pres ODBC z
Access, Excel podobnejch odpornosti. Nainstaloval sem psql, udelal
databazi, tabulku a zda se, ze na serveru vsechno bezi jak ma. Ale po
nainstalovani ODBC driveru pro postgres se nemuzu ani zaboha pripojit na
server k ty databazi - zkousel sem to z FoxPro, Accessu, Excelu, ...
Nejspis jsem neco udelal spatne nebo neudelal vubec, ale vazne nevim co...
Cesky znaky se mi jeste rozchodit nepodarilo, to vubec nevim jak na to -
muzete mi prosim sdelit jak jste to udelal?

No a dalsi problem je rozchodit to PHP s Apachem, ale to uz je jina
balada...

Dekuji za kazdou radu, budu velice vdecny

Matthews