ZIP a fonty

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červenec 1 09:11:55 CEST 1999

"David Hruska" <hruskad na seznam.cz> wrote:
> 1.Mam interni ATAPI ZIP mechaniku .. kdyz linux bootuje.. vypisuje jaky
> nasel IDE zarizeni
>     napr hda ..WD HDD
>             hdc .. ZIP
>             hdd .. CDROM
>     ale jak se na ten zip pak muzu dostat ?

Pokud nebudete preformatovavat media na ext2 nebo jinak predelavat pomoci
fdisk, tak musite pocitat s tim, ze pro DOS je na ZIP pouzita 4. partititon,
takze musite v prikazu mount jako zarizeni pouzit /dev/hdc4, nebo mit primo
radek

/dev/hdc4    /zip         umsdos  noauto,user     0 0

v /etc/fstab, vytvorit si adresar /zip a mountovat jednoduse pomoci prikazu

mount /zip

> 2.V Gnome mi nak nejde ceskej font jak by mel ..nektery nabodenicka mu delaj
> problemy,
>         kdyz pri prihlaseni vybral ceske prostredi, kdyz si vyberu slovenske
> tak to vypada ze je vse ok

   Dalsi ukol pro Milana Kerslagera... ze jsem ten preklad hlaseni neposlal
drive, aby byla standardne i instalace v cestine... :-(

                                                            S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229