JOKE: Re: Rizeni rodineho domu pod Linuxem

Libor Šlapák maeg na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 09:29:07 CEST 1999

Troufám si tvrdit, že to není tak uplně pravda. Pokud by uživatel vypojil
všechny normální ovladače, pak je průšvich. Já jsem si zapojil světlo přes
počítač, velice jednoduchá věc na seriovej port, použil jsem k tomu
optotriák, kterej funguje jako druhej křížovej vypínač, takže i když je
počítač vypnutej, můžu si dál klidně rozsvicet po staru, snažil jsem se i
ovládání hlasem (produkt firmy Voicetronic) to však nedoporučuji, stačí aby
byla puštěná televize a procesor se může zbláznit neustálím posloucháním, že
moje i dost hlasité výkřiky rozsviť ignoroval. V tomto ohledu mě napadlo
určité řešení, ale je mimo moje schopnosti, chtělo by to někoho kdo si umí
hrát dobře se zvukama.

přeji krásný den Libor