PostgreSQL + PHP3 + MSACCESS

Vladimir Jirasek <vladimir.jirasek@ccg.cz> vlada na ccg.cz
Čtvrtek Červenec 1 22:23:10 CEST 1999

On 1 Jul 1999, ornest wrote:

> [...]

To by me zajimalo. Zkuste to malinko upresnit?

> [...]
> udelat vicemene to same - export/import databzi z a do PSQL asi pres ODBC z
> Access, Excel podobnejch odpornosti. Nainstaloval sem psql, udelal
> databazi, tabulku a zda se, ze na serveru vsechno bezi jak ma. Ale po
> nainstalovani ODBC driveru pro postgres se nemuzu ani zaboha pripojit na
> server k ty databazi - zkousel sem to z FoxPro, Accessu, Excelu, ...
> Nejspis jsem neco udelal spatne nebo neudelal vubec, ale vazne nevim co...
> Cesky znaky se mi jeste rozchodit nepodarilo, to vubec nevim jak na to -
> muzete mi prosim sdelit jak jste to udelal?

Pokud sposutite postmastra spravne s parametrem -i a take vam vse jede
primo na Linux s programem psql tak snad jeste se podivat do datoveho
adresare do souboru pg_hba.conf . Tam je omezeni odkud se kdo muze na
databaze pripojit.

Pavel Behal
behal na opf.slu.cz