xfig problem s loadovanim souboru .fig

Michal Stekrt mstekrt na comp.cz
Pátek Červenec 2 04:49:42 CEST 1999

Zdravim,
potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
Vytvoril jsem si kresbu v xfigu a ted ji nemuzu nahrat.
Cele se to projevuje tak, ze kdyz vyberu dany soubor a stisknu
tlacitko "Load", tak se objevi okno s hlaskou:

File lights.fig:
Incomplete ellipse object at line 19

Kdyz jsem si zkusil vytvorit novy soubor, a do nej neco nacmarat,
tak se mi podarila hlaska:
  Incomplete arc line at line 17
Nekdy se mi objevi hlaska:
  figure resolution or coordinate specifier missing in line 8

Presto, ze zacatek souboru je stejny, jako jiny soubor, ktery xfig nahraje

Take mam pocit, ze se to deje tak trosku nahodne.
Jsem z toho zmateny jak beruska, protoze v teto verzi xfigu
ten soubor prubezne zpracovavam uz asi rok, a nikdy zadny problem nebyl.

Diky.

 |   S Pozdravem Michal Štekrt                       |
 |________________________e-mail: mstekrt na comp.cz____|