xfig problem s loadovanim souboru .fig

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Pátek Červenec 2 06:02:27 CEST 1999

	Zdravim,

> File lights.fig:
> Incomplete ellipse object at line 19

tohle mi psal Xfig, kdyz jsem zkousel jestli zvladne ulozeny 8-bitovy znaky.
Nezvladl. Zacal mi psat podobny hlasky. Musel jsem ho rucne vyeditovat, vyhazet
z nej vsechno co bylo cesky a pak mi ho nacetl.

						Martin Zuber

--
|                              Martin Zúber                                   |