xfig problem s loadovanim souboru .fig

Jiri Jindra jindra na rak.radio.cz
Pátek Červenec 2 10:03:45 CEST 1999

> Zdravim,
> potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
> Vytvoril jsem si kresbu v xfigu a ted ji nemuzu nahrat.
> Cele se to projevuje tak, ze kdyz vyberu dany soubor a stisknu
> tlacitko "Load", tak se objevi okno s hlaskou:
>
> File lights.fig:
> Incomplete ellipse object at line 19
>
> Kdyz jsem si zkusil vytvorit novy soubor, a do nej neco nacmarat,
> tak se mi podarila hlaska:
>   Incomplete arc line at line 17
> Nekdy se mi objevi hlaska:
>   figure resolution or coordinate specifier missing in line 8

tak tohle mi dela xfig stale, zkusil jsem prohlidnout obrazky z distribuce
a porovnat je s tema cerstve ulozenyma a zjistil jsem ze v jejich souborech
je pouzivana desetinna tecka a v mych desetinna carka, tak jsem provedl
jednoduse nahradu znaku za znak a xfig nacetl soubor OK.
Proc to xfig uklada s carkama nevim, asi ho mam spatne prelozeny, jak ho
prinutit aby delal to co ma taky nevim.
Vim, neni to systemove reseni, ale lepsi nez dratem do oka.

Jiri JINDRA