Začarovaný kruh

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Úterý Červenec 6 20:06:16 CEST 1999

Dobrý den,

Před nějako dobou jsem si nainstaloval Linux (RedHat 6.0) a rád bych se
pustil do čtení dokumentace. Čeština na konzoli pracuje, ale v X-ech české
fonty zatím nefungují. Navíc se mi v Netscapu nepodařilo změnit velikost
zobrazovaného písma. Líbí se mi čtečka dokumentů, která se spouští při
startu GNOME, ale písmena jsou na mě moc malá - jak se dají zvětšit? Pokud
to v tomto programu nelze, nevíte o nějakém jiném univerzálním readeru
dokumentace (který by zpracoval taky man a info stránky) a dovolil mi změnit
velikost fontu? Nutně to potřebuji, protože jinak nejsem rozumně schopný
číst dokumentaci a bez ní Linux nerozběhnu.

Tomáš Valůšek

P.S.: Moc děkuju za rady ohledně 8,4 GB disku, které jsem z této konference
dostal - moc mi pomohly.