xntp3-5.93e + RAWDCF + RHL6.0 nefunguje

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Červenec 6 20:14:59 CEST 1999

Zdravim,

pouzivam jednoduchy DCF77 prijimac pres seriovy port na RH5.2, nedari se
mi ale rozbehnout xntpd pod RH6.0. V RH5.2 jadro 2.0.37, v RH6.0
2.2.10-ac8.

Do configure jsem pochopitelne doplnil --enable-RAWDCF.

Prvni problem byl, ze xntpd neslo zkompilovat s --enable-RAWDCF s tim,
ze neexistuje sys/stream.h. Pritom configure spravne zjisti, ze
neexistuje. Zjistil jsem, ze za to muzou prikazy:
v refclock_parse.c:
#ifdef STREAM
# include <sys/stream.h>

a v ntp_machine.h:
#ifdef HAVE_SYS_STROPTS_H
# define STREAM
#endif

glibc2.1.1 obsahuje sys/stropts.h, ale ne sys/stream.h.

Tak jsem zmenil #define v ntp_machine.h na:

#ifdef HAVE_SYS_STROPTS_H
# ifdef HAVE_SYS_STREAM_H
#  define STREAM
# endif
#endif

a pak uz kompilace probehla.

Jenomze jak tenhle nove zkompilovany xntpd, tak ta binarka z fungujiciho
RH5.2 systemu neprijimaji signal.

ntpq -c cl ukazue:
timecode="#--#-#--##"
a /var/log/messages je plne:
xntpd[382]: parse: convert_rawdcf: INCOMPLETE DATA - time code only has
10 bits

Delka prijateh kodu je vzdy 9-11 bitu.

Nevim, jestli je problem v nekompatibilite kernelu 2.2.10 nebo glibc
2.1.1 nebo nekde uplne jinde.

Podarilo se to nekomu rozbehnout?

Petr Soucek