IP routing

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Středa Červenec 7 11:11:52 CEST 1999

Zdravim a oci se mi krouti na vsechny strany.

Co tak povolit tomu serveru IP forwarding? Pak bude v pohode preposilat pakety mezi interfacem eth0 a eth1. (echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/default/forward{ing}) (ta cesta nemusi byt nutne presna, ale najdete to, pisu to z hlavy bez momentalni moznosti pristupu k Linuxu ...)

S pozdravem
                Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru
http://www.junyks.cz - vse o junyksu a Internetu
e-mail: robi na junyks.cz