brumy ve zvukovce

Tomas kouba kouba na hw.cz
Středa Červenec 7 11:01:47 CEST 1999

> Pokud ovsem vyrobite tzv. zemni smycku, do ktere se vam bude
> indukovat stridave
> napeti 50Hz z okolojsouciho magnetickeho pole, nezbyva nez udelat
> nasledujici
> radikalni rez: !!!!! prerusit jakykoliv zemni spoj (i stineni)
> nizkofrekvencniho
> pripojovaciho kabelu, ovsem jen na strane blize k cili tohoto
> signalu. Tim zemni
> smycku rozpojite a ted uz na vas muze jen elektricke pole AM/FM
> vysilacu.

Na tohle jsem videl ve specializovane prodejne prodavat galvanicke
oddeleni nf signalu. To bych hodil mezi PC a zesilovac, nebot vetsina
zesilovacu na rozdil od PC neni pripojena na zemnici kolik v zasuvce.

BTW uz jsem i dostal ranu od PC a tiskarny (drzel jsem kablik od
tiskarny za stineni a dotkl se krabice PC), kde tiskarna byla v jine
zasuvce.

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba na hw.cz>