ppp config pod Slackware 4.0

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Čtvrtek Červenec 8 11:23:51 CEST 1999

Hezky den!

> On to myslel asi jinak. Myslel to tak, ze netscape, pokud neni zrovna
pripojen k
> inetu, vyhodi okenko jako je kppp, nebo zacne vytacet cislo ISP.
>
> --
> Alexandr Nikolski
> sash na mujmail.cz
> alex.nikolski na ostrava.czcom.cz

Panove, panove!  .... Myslel sem to uplne normalne tak, jak sem to sem
napsal. Podobny problem je i ve Windows. Netscape (a napr. Opera taky)
nejsou proste schopni (nemaji to nikde v konfiguraci) vytacet primo tel.
cislo a navazat tak automaticky PPP spojeni (tj. nekde nejakou polozku
Dial-up a alespon ve NT Netscape nespolupracuje se systemovym nastavenim ).
Normalka, kdy sem napojenej v Linuxu, NT apod. primo kabelem do podnikovy
site, tak mi napr. maily chodi proste prubezne. Dial-up se da nastavit napr.
v Outlook Express 5 tak, ze OE5 si automaticky vytoci server a stahne postu
treba 2x do hodiny (zatim sem nucen toto pouzivat, protoze jako technik sem
proste permanentne na cestach se svym notebookem a postu vyrizovat musim - a
jak rikam rad bych pouzival uz z principu neco jineho, ale zatim mi nebyl
nikdo schopen poradit co ...). Je jasne, ze si napred muzu vytocit ppp, pak
spustit Netscape a stahnout postu. V UNIXu by snad sel napsat i nejakej
skript, ale proboha! To budu radeji pouzivat OE!

Jeste jednou vrele dekuji vsem, kteri mi poradili.

Vaclav Zelenka
NSD-Maintenance
ALCATEL Czech, s.r.o.
tel. (++420 2) 66094 217