ppp config pod Slackware 4.0

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Červenec 9 02:58:01 CEST 1999

Zelenka Vaclav pise:
> site, tak mi napr. maily chodi proste prubezne. Dial-up se da nastavit napr.
> v Outlook Express 5 tak, ze OE5 si automaticky vytoci server a stahne postu
> treba 2x do hodiny (zatim sem nucen toto pouzivat, protoze jako technik sem

Neni problem zaridit - nastavte si to v crontabu. Bohuzel neni zrejme, zda
se chcete pripojovat jednou za pul hodiny kdykoli kdy je zapnuty pocitac
nebo jen kdyz bezi netscape (pak musite z crontabu spustit skript, ktery
nejprve overi zda prohlizec bezi a pak teprve spusti pppd).

> proste permanentne na cestach se svym notebookem a postu vyrizovat musim - a
> jak rikam rad bych pouzival uz z principu neco jineho, ale zatim mi nebyl
> nikdo schopen poradit co ...). Je jasne, ze si napred muzu vytocit ppp, pak
> spustit Netscape a stahnout postu. V UNIXu by snad sel napsat i nejakej

Take by slo vytvorit jednoduchy skript, ktery vas pripoji k ISP a pokud
nemate spusteny netscape tak ho odstartuje. Zaroven lze take napr. spustit
proxycache nebo zformatovat disk :-).

Ja sam pouzivam wmppp, coz je jednoducha aplikace pro dock WindowMakeru (lze
pouzit i mimo nej), ktera ma dve tlacitka - pro spusteni a shozeni pppd (ale
je mozne jim priradit i jinou funkci) a zaroven zobrazuje jednoduchy graf
vytizenosti linky + aktualni prenosovou rychlost v kB/s.

--
                                   David Kuzela