Network Port Printer

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Červenec 8 15:51:47 CEST 1999

Pokud ma uvnit zabudovanou "sitovou" kartu HP Jet Direct tak je to celkem
snadne
Nastavite na karte TCP/IP adresu, masku atd
a pak tisknete treba lpr -Praw na jeji.ether.adresa.
nebo pomoci printcap

ljetp-cl:\
        :sd=/var/spool/lpd/ljet4:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :sf:\
        :lp=/dev/null:\
        :rp=raw:\
        :rm=adresa.moji.tiskarny.ljet4:

Samozrejmne muzete nastavit i dalsi a dalsi  parametry

Daniel Prynych